Pagina's

dinsdag 1 juli 2008

Broekjes voor Noemi, Jaimely Sanne en Femke en een rokje voor Femke.

Vorige week kreeg ik het patroon Feliz binnen. De stoffen had ik al bij elkaar gezocht en na 2 halve jurken Feliz realiseerde ik mij dat er nog karweitjes met spoed lagen. De jurken dus maar aan de kant gelegd en eerst de dingen gedaan die moesten. 2 rose kuitbroeken voor Jaimely en Noemi want die gaan deze week al op vakantie en de broeken moeten mee. Het patroon komt uit de nieuwste zomer Seu &Bleu. Daarna lag er al heel lang de rose camouflage stof voor Sanne en Femke te wachten. Ik heb mijn dochter hier heel blij mee gemaakt. Zelf hou ik helemaal niet van deze stof maar mijn dochter vind het geweldig. En ach dit lapje kostte 1 euro de meter en daar heb ik 2 broeken uitgehaald. De broek van Sanne komt ook uit de Seu & Bleu en het broekje van Femke uit de Ottobre. Bij de Stenzorok van Sanne had ik een verkeerd middenstuk gemaakt. Omdat ik daar best veel werk aan heb gehad had ik het bewaard. Vandaag kwam ik het tegen en heb er een rokje voor Femke van gemaakt. Het rokje is geheel naar eigen idee en zonder patroon gemaakt. Vorig jaar had ik het leuke bandje op de kop getikt en dat kwam nu mooi van pas. Het shirt wat ik al eerder had gemaakt vind ik wel leuk staan op het rokje. Verder lagen er nog wat jurken op knoopsgaten en knoopjes te wachten, ook dat is gedaan. Nu kan ik op mijn gemak verder met de twee jurken Feliz. Heb voor beide dames toch nog maar een zomer versie gemaakt. Nodig!!!!!!!!!! nee eigenlijk niet maar ik vind het zo leuk om te doen en het is een geweldig model.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!