Pagina's

vrijdag 27 juni 2008

Shirtjes en spaghetti topjes FM.

Voor Sanne en Femke een spaghetti topje van Farbenmix.
Even wat shirtjes gemaakt om wat uit te proberen. Ik had voor het eerst velours motiefjes besteld bij FM en was erg benieuwd hoe dit zou staan en hoe je het op de stof kreeg. Vol enthousiasme heb ik de strijkbout op het plastic van het motief gezet, stom natuurlijk want het plastic krulde gelijk om. Toen maar een doek ertussen gelegd, goed strijken en het geheel goed laten afkoelen en ja hoor het is gelukt. De modelletjes komen uit de Ottobre en de ronding van de hals heb ik volgens het Antonia shirt van FM gemaakt. Bij een volgend shirt mogen de koordjes wel wat langer. Voor Sanne en Femke dus hetzelfde shirt, iets wat ik zelden doe maar zo zijn het wel 2 zussies. Meestal werk ik ook in setjes maar de kleuren van het shirt passen ook mooi op een spijker of witte broek, en die hebben ze wel in hun kast liggen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!