Pagina's

zaterdag 14 juni 2008

Draai jurk voor poppenkind Baby Born.

Vanavond eindelijk toegegeven aan een lang gekoesterde wens van Sanne: een draai jurk voor haar poppenkind Baby Born. Omdat ik zoveel andere dingen op stapel had heb ik dit steeds uit gesteld. Vorige week toch maar eens wat patroontjes voor de Baby Born besteld en ja nu moest het er dan maar eens van komen. Morgen zal Sanne wel komen en ik weet zeker dat ze heel blij zal zijn. Ik vondt het een leuk project met een goed resultaat. Het roosje op de jurk zat ooit eens om een verpakking van het knopenhuis en komt nu mooi van pas. Noemi krijgt een rose uitvoering het hoedje is al af. Als iemand tips heeft om balpoint van het gezicht van de bruine Baby Born te krijgen hoor ik het graag. Heb zelf al een poging met Jif, aceton en sticker verwijderaar gedaan maar zonder resultaat.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!