Pagina's

zaterdag 7 juni 2008

Blusentops en jurkjes á la Jottum.













Daarna een jurkje van de kersen stof. Deze stof lag al heel lang te wachten op inspiratie en uiteindelijk heb ik hetzelfde model voor Femke gemaakt als de aardbeienjurk van Sanne. Voor de achterkant van de bretels moet ik nog clips halen. Morgen ga ik weer verder met de jas. Voor deze jas heb ik inspiratie opgedaan bij de Bengh jas.




















Vanavond 2 jurkjes á la Jottum voor Femke gemaakt. Voor het rozenjurkje heb ik het pasje van model Sira gebruikt en de rok naar eigen idee aan gerimpeld.


Sanne had vandaag voor het eerst haar aardbeientop aan en zij wou natuurlijk ook even op de foto.

















Na de Trench coat van Sharon ben ik aan die van Sanne begonnen. De buitenjas is klaar. Even had ik geen zin meer om aan jassen te werken en heb voor Femke wat jurkjes en 2 blusentops gemaakt.




Dit waren de leggings, ik heb er de schaar ingezet en afgewerkt met een rolzoom. Waarschijnlijk zijn het nu korte broekjes (grinnik).


Ongeveer een maand geleden heb ik voor Femke bij Ter Stal 2 stippen leggings gekocht. Op het oog vondt ik ze mooi en ik had deze stippen ook in lapjes liggen dus ik had al gauw de combinatie gemaakt. Het zouden 2 blusentops met roosjes en stippen worden. Gisteren had ik ze af en heb vandaag het geheel bij Femke gepast. In één woord AFSCHUWELIJK. De leggings zijn ten eertse bij de enkels veeeeeeeel te strak het kind zou er oedeem van in de enkels krijgen, en ik vind de combinatie met de tops niet mooi. De tops zijn lang genoeg om zo te dragen en anders moet er maar een witte legging onder, alles beter dan dit. Oordeel zelf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!