Pagina's

zaterdag 12 juli 2008

Resultaat van een week klussen en hard werken.

Al met al hebben mijn man en ik een zeer creatieve week gehad, maar het was de moeite waard. Nu kan ik in een schoon en opgeruimd huis beginnen met de wintercollectie voor Sanne en Femke
Na de kamer ook de keuken aangepakt, en ook daar heb ik achter de klok een mooi vlak gemaakt

Om het wit op de muren wat te breken heb ik een baan geverfd met antraciet metaalverf. Dit geeft een mooie glans. Omdat de muur ruw is krijg je nooit en strakke baan, daarom het geheel afgewerkt met aluminiumstrips. Hier ben ik erg blij mee.


De kamer is ook onder handen genomen. Alles gesausd, gelakt, de parketvloer geschuurd en weer in de olie en de meubels idem dito. We zijn erg tevreden. De lamp met nieuwe doekjes. Na acht jaar staan was het doek erg vies geworden. Ik heb vier van deze lampen en een nieuw doekje kost 25 euro per lamp x 4 = dus 100 euro. Dat vond ik te gek. Dus een leuk wit stofje met zilvercoating voor 21 euro gekocht en zelf aan de slag gegaan. Het maken van de rechte lapjes is te simpel voor woorden maar het resultaat mag er zijn, de lampjes zijn weer spik en span. De lamp voor de vernieuwing.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!