Pagina's

zaterdag 19 juli 2008

Tent voor Baby Born.

En de vakantie garderobe.

Eén geheel met de tent. De slaapzak, lekker warm voor de koudere kampeer nachten. Het kleed past perfect!!!!!!! Het kleed is ook klaar. Nu nog een outfit voor deze pop want die zit er zo wel erg bloot bij. In een eerder bericht had ik gevraagd om een middel voor het verwijderen van de pen strepen op het gezicht van deze pop. Eén van de adviezen was Bleu wonder, helaas ook dat heeft niet geholpen. Alle tipgevers van dit middel wil ik bij deze bedanken. Het heeft dan wel niet voor de pop geholpen maar voor het schoon maken in huis is het echt een wondermiddel, geweldig het vuil en vet vliegt eraf. Na het klussen in huis was ik mijn "naaidraadje"een beetje kwijt. Er moet nog een Trenchcoat ge maakt worden, lapjes voor Sanne's dekbed liggen klaar maar ik ben er met de kleurstelling nog niet uit. Toch had ik zin om iets creatiefs en ontspannends te doen. Ik had Sanne al een tijdje terug beloofd om een tent voor Baby Born te maken dus daar ben ik maar mee begonnen met dit als resultaat. Ik maak er nog een grondkleed en twee slaapzakken bij. Het patroon is te bestellen bij http://www.wollyonline.nl/ Ik gebruik zelden een werkbeschrijving maar bij het maken van de tent had ik die wel nodig. Als je dat goed volgt is het niet zo moeilijk te maken.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!