Pagina's

maandag 14 juli 2008

Dit maak ik!

Van deze stapel lapjes ga ik een dekbed overtrek maken voor Sanne. Wat kan een mens toch idioot doen. Je knipt ( scheurt) van een grote lap allemaal lapjes van 22 cm in het vierkant om ze vervolgens weer aan elkaar te naaien. Maar goed zo kan ik de kleurtjes beter verdelen. Het voorwerk is klaar, nu eerst nog een trenchcoat maken en dan kan ik met het dekbed beginnen.
De kleurtjes zijn door Sanne goedgekeurd!

Zo zal het dekbed er ongeveer uit gaan zien. Ben er nog niet over uit of ik het aqua blauwe stipje erin laat, ideeën zijn dus welkom. Na alle ideeën en adviezen van de Sancho dames heb ik er dit van gemaakt. Het rood en blauw is eruit, hmm, dit is ook wel leuk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!