Pagina's

maandag 4 augustus 2008

Dubbel Antonia shirt FM.

Dit is het eerste shirt van de vele die ik nog ga maken. Het is een dubbel Antonia shirt van FM maat 122/ 128. Het onderste shirt heeft een rose lijf en gestreepte mouwen, lekker warm voor de herfst. Het rode boordje van het bovenste shirt heb ik zonder te overdrijven wel 10 x uit gehaald, wat een ellende!!!!!!! Volgens het originele model sluit het voor met koordjes, nou bij mij werden het kabels, grrrrrr... Na deze een paar keer uitgehaald te hebben was ik het zo zat en heb ze eraf geknipt en deze oplossing bedacht. Het zit me nog niet helemaal naar de zin maar het moet maar zo. Sanne heeft het lijf al gepast dat zit goed, wel wat ruim, de mouwen is nog afwachten deze ogen erg lang.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!