Pagina's

woensdag 6 augustus 2008

Burda tuniek.

Een tuniekje uit de nieuwste Burda nr: 8 ,2008 model: 134, maat 116. Het tuniek is iets langer geworden door de strook onderaan. Achter sluit het met knoopjes die ik nog moet halen. Dit tuniek heeft in huize Loohuis heel wat stof doen opwaaien. Mijn jongste dochter vind hem afschuwelijk even als mijn schoonzoon (papa van Sanne). Mijn man en oudste dochter vinden hem wel mooi en ik vind hem wel grappig. Sanne vindt hem prachtig. Na de groene Roos 5011 was dit het tweede herfst project maar door alle commentaren heb ik hem onder in de kast gegooid. Gisteravond heb ik hem toch maar af gemaakt, we zien wel of het gedragen wordt. Het theepotten stofje heb ik op marktplaats gekocht het was maar een smal reepje, net genoeg voor onder het tuniek. Nu nog bedenken wat ik eronder ga maken, ik denk dat het een rood shirt gaat worden met een zwarte broek. Voorlopig even genoeg in het zwart gemaakt en op naar het volgende.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!