Pagina's

maandag 4 augustus 2008

Simpele Antonia voor onder het stippen tuniek.

Sorry dames maar mijn turbo staat aan en mijn hoofd zit vol ideeën dus ik ben volop aan de naai voor het komende herfst/winter seizoen. Ditmaal een heel simpele Antonia voor onder de stippen tuniek. Ik heb nu een maat 110/116 gemaakt en dat lijkt me toch iets mooier voor Sanne. De vorige is wel erg groot. Ondanks dat deze Antonia heel simpel is vind ik hem super staan onder de tuniek omdat de kleuren precies hetzelfde zijn als de stof van de tuniek. Op de foto lijkt het bruin iets donkerder maar in het echie is de kleur hetzelfde bruin als in de tuniek. En dat terwijl ik het afzonderlijk van elkaar gekocht heb, een toevals treffer dus. Nu nog een leuke broek maar daar wacht ik even mee tot alle winter bladen voorradig zijn.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!