Pagina's

dinsdag 19 augustus 2008

Variant op Roos 5011.

Het jurkje op het model.
Vanavond nog een bijpassend Antonia shirt gemaakt. De Hema had wel een bijpassende maillot maar geen kindershirt. Ik heb een damesshirt van 2 euro gekocht in de goede kleur en dit omgetoverd tot een shirt voor Sanne. Het voorpand had ik liever zonder de zwarte siernaad gehad maar omdat ik 2 stukjes aan elkaar moest zetten was dit de beste oplossing. In het echt is de kleur zeegroen hetzelfde als het bandje en de kleur die in de applicatie terug komt. Ik vind het zelf een leuk geheel geworden.
Een variant op de Roos 5011, de inspiratie kwam van het Benghjurkje onder in dit bericht.
Mijn achterkant. Detail jurk, dankzij de Hema! Dit jurkje van Bengh was mijn inspiratie voor het maken van de Roos 5011 variant.

1 opmerking:

  1. Dit is echt ongelooflijk mooi en knap gemaakt!! ik baal zo dat ik die 5011 nergens te pakken kan krijgen in de grote maten. Lijkt me zo leuk om eens te maken. ben gek van Bengh en daar is dit patroon helemaal leuk voor!
    groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!