Pagina's

vrijdag 8 augustus 2008

Feliz, Xenia, Antonia en laguna.

Van deze mooie stof (althans dat vind ik ) voor Femke een Feliz gemaakt en voor Sanne een Xenia. Dit is dezelfde stof waar ik de groen/blauwe Roos 5011 van heb gemaakt in een andere kleurstelling. Dit zal de dametjes wel heel mooi staan want in de winter hebben ze wat rossig haar. Bij de Xenia heb ik de onderste strook eraf gelaten, deze lengte vind ik wat mooier op een broek. Voor de broek heb ik een babycord in dezelfde kleur als de beide Antonia's. Voor Femke heb ik een laguna legging erbij gemaakt, en aan beide zijkanten een elastiekje meegenaaid. Dit is de eerste keer dat ik een legging zelf maak ben dan ook heel benieuwd hoe deze zit. de legging is een maat 86/92 evenals de Feliz en Antonia voor Femke. De Xenia en de Antonia voor Sanne zijn een 110/116. Als het weer zondag niet zo warm is zal ik eens een poging doen om in ieder geval bij Femke wat te passen en daar een foto van plaatsen, op de pop komt het toch heel anders uit. Sanne heeft de waterpokken dus ik wacht met haar maar tot ze weer wat opgeknapt is.
Op onderstaande foto komen de kleuren het beste uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!