Pagina's

zondag 17 augustus 2008

Benghelig tuniek voor Sanne.

Dit Benghelig tuniekje voor Sanne is op dezelfde manier gemaakt als die van Femke. Ik had het patroon doorgeknipt en 15 cm verlengt. Dat zag er niet uit veel te lang het leek wel een nachtpon. Ik heb de originele foto van Bengh is bestudeerd en het blijkt ook een tuniek te zijn, het model draagt het op een broek en het valt net over de billen. Dus de 15 cm er weer afgeknipt en nu vind ik het een leuk resultaat. Voor de foto hebben we er een babyrose shirt onder gedaan, zelf vind ik dat deze kleur weinig pit geeft onder het tuniek. Ik ga er dan ook een wat feller rose shirt onder maken
De Xenia is dus veel te klein, dit is een maat 116 wel verkort tot tuniek maar het ziet er niet uit. Met dit setje schrijf ik mij maar in bij de blogparade.
Ik dacht dat de 128 van de Antonia veel te groot zou zijn maar dat heeft ze wel nodig.
Het "Pippi "schortje, vind ik zelf erg leuk staan, Sanne moet met dit schortje aan natuurlijk even "Pippi "achtige caperiolen uithalen
De Roos 5011, ben blij dat ik de 128 gemaakt hebt, de 116 zou voor de winter te klein zijn geweest.
Onderstaande foto's zijn door Sanne gemaakt. Ze wou ook een foto van mij maken en of ik die dan ook op mijn blog wou plaatsen. Nou vooruit, hij is wat wazig maar ze heeft het toch knap gedaan. De foto van haar zelf is ook goed gelukt, ze zit nog wel onder de korsten van de ingedroogde waterpokken maar dat mag de pret niet drukken. we hebben veel lol gehad met het passen van alle kleding en het maken van de foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!