Pagina's

maandag 6 juli 2009

Restjes verwerken tot een draagbaar kledingsstuk!

Na het opruimen van al mijn lappen hield ik deze berg restjes over. Sommigen liggen al jaren in de kast. Ze zijn te leuk en fleurig om weg te doen en ik ben van deze restjes dan ook van alles aan het combineren en knippen. Daarna maak ik er pakketjes van. Ik moet ze wel zelf in elkaar naaien maar zo blijft de boel wel overzichtelijk. Er ontstaan grappige combinaties. Ik maak alles wel wat groter want wat ik hier van maak is bedoeld voor het volgende zomer seizoen. Mocht het Sanne en Femke niet passen kan ik het altijd nog iemand kado doen. Zo ben ik toch nog een beetje met de zomer bezig want mijn handjes moeten wel blijven wapperen.
De pakketjes.
Onderstaande foto is één van mijn pakketjes wat al vorm begint te krijgen.

4 opmerkingen:

  1. Oh, dat ziet er leuk uit. Heerlijk om al de restjes weg te werken, komen vast leuke combinaties uit.

    Grt. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke combi! Heerlijk dat je al zo vooruit kan werken. Zodra er een zonnetje oppiept, kunnen ze volgend jaar gelijk wat vrolijks aan. Ik probeer nog steeds een gaatje te vinden om voor mezelf een jurk te naaien en een broek, maar er piept steeds wat anders voor....

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, wat ben je toch een bezig bijtje!! Lekker dat je je 'winkel' hebt opgeruimd, heb je iig overzicht in wat je nog hebt liggen en wat je nog moet/mag/kunt shoppen ;-)
    Succes met je 'restjes'!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee zeg, ga er zeker ook iets mee doen, want zo kom je op een leuke manier van restje af en krijg je bijzondere kledingstukken!!

    Naai ze!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!