Pagina's

dinsdag 7 juli 2009

Hoe zo restjes???

Radio hard, verstand op nul, voet op het pedaal en............rimpelen maar!Het begint al op een jurkje te lijken. Waar ben ik aan begonnen. Ik heb er een paar uur over gedaan om dit voorpandje van een rokdeel voor elkaar te krijgen. Stofjes uit zoeken, verschillende maten knippen en spelden. Maar ik ben tevreden over het resultaat. Nu nog een achterpand en dan moeten alle delen nog gerimpeld worden en aan elkaar gezet,PFFFFFFFFFF. Hopelijk ben ik straks tevreden over het resultaat anders smijt ik het geheel het raam uit en wie het vangt mag het hebben. In mijn gedachten gaat het een Tini worden met een Sudokurok uit de Ottobre, ben benieuwd!!!

11 opmerkingen:

  1. het wordt wel super mooi! ik was ook nog eens van plan deze rok te maken, maar al dat knippen en rimpelen weerhoudt me er van...maar het is wel een prachtige mogelijk om van je dierbare restjes af te komen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt lekker je fantasie laten gaan en alles bij elkaar combineren als het maar kleurig is en vrolijk. Dat wordt vast een superrokje!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er wel heel erg lief en vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een klus !
    Het ziet er wel leuk uit.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waar is dat raam want als DAT niets word wil ik wel vangen. :-)
    Volgens mij wordt hij gewoon erg leuk.
    groetjes Kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er mooi uit! Als je gaat gooien zal ik zorgen dat ik onder je raam sta :-))
    Vast niet nodig want het zal echt mooi worden!

    Grt. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die leuk zeg! Geef even een berichtje als je hem uit het raam gaat smijten, want dan ga ik hem zeker vangen! Enne....slaap jij nooit? Wat een productie zeg!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeg ff als je gaat smijten.. dan kom ik onder je raam staan :D
    Wat een werk idd!! Maar ik denk dat het wel een erg leuk rokje wordt!

    Succes en kalmte kan je redden!

    ;-) Petra..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaat dat snel. Vanochtend leek het nog een rokje te worden, maar het heeft inmiddels al een bovenstukje gekregen....!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waar haal je het geduld vandaan. Maar wel heel erg mooi bedacht.
    En Judith, je hebt gelijk, ik vroeg me ook al af hoe je zo'n hoog productiviteitsgehalte kon hebben. Mijn complimenten.

    Groetjes, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat wordt erg leuk!!!! Wel een werk, maar het resultaat is super.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!