Pagina's

vrijdag 17 juli 2009

Gepimpte Empirchen.

Dit is het enige restjesproject waar ik wat voor gekocht heb. Ik was met het eerste resultaat niet tevreden maar zo vind ik het jurkje al een stuk mooier geworden.Vanmorgen zat dit mooie borduurtje bij de post met een klein briefje erbij. Het borduurtje was bedoeld om de Empirchen op te fleuren. Gisteren heb ik de Empirchen al gepimpt en eerlijk gezegd vind ik dit borduurtje veeeeel te mooi om op een restjes project te zetten. Helaas stond er geen afzender bij vandaar dat ik hier maar reageer: Lieve geefster heel erg bedankt een prachtige verassing en ik ga dit borduurtje zeker op één van mijn winterprojecten plaatsen. Nogmaals SUPER bedankt, een geweldig gebaar!!!

2 opmerkingen:

  1. Wow! I´m so happy to see your work. :-))) It´s just wonderful!
    I would like to invite you to the Empirchen flickr pool.
    http://www.flickr.com/groups/empirchen/

    Love, Smila

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jenny, Wat een mooi jurkje is het zo geworden. Het is helemaal af! En wat een verrassing, zo! Superleuk, hoor. Dat borduurtje is inderdaad prachtig. Mooi van kleur, mooi patroontje, dat krijgt vast een heel mooi plekje op een prachtig aankomend winterproject!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!