Pagina's

donderdag 5 maart 2009

Overslag jurkje á la Br@nd voor Sanne.

Sanne in de jurk. Het staat haar leuk en ze moest effe gek doen.
Het jurkje is ontstaan uit een ratjetoe van patronen. Voor het lijfje heb ik het overslagjurkje maat 122 uit de winter Knippie gebruikt. Het kraagje komt uit de Ottobre nr. 3 /2007 van shirtnr: 35. Het mouwpatroon is van de Roos 5011 en deze heb ik aan de zoom iets rond naar binnen getekend voor een mooi poffend effect. Het originele jurkje van Br@nd is helemaal effen maar dat vondt ik wat saai vandaar dat ik het met rood elastisch biasband heb afgewerkt. Dit keer heb ik de glimmende kant van het band aan de binnenkant gedaan. Het tricot stipje is van Stenzo en in het echt mooi donker blauw.

1 opmerking:

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!