Pagina's

zondag 1 maart 2009

Jattum jurk voor Sanne.

Sanne vind de jurk geweldig, er moest gelijk een dansje worden gemaakt. Niet alle foto's zijn even duidelijk maar madammeke kon met deze jurk niet stil staan. Omdat mijn dochter strijken niet één van de leukste bezigheden vind ( ik ook niet hoor) had ik mij voorgenomen dit zomer seizoen wat makkelijk strijkbare jurken te maken. Sanne denkt daar toch anders over. De Roos 3019 vind ze erg mooi maar er was één maar, "oma hij kan niet draaien " Nee dat klopt dus nu toch maar weer een heerlijke draai jurk gemaakt. Het lijfje komt van de "Jattum site " en de rok is weer van rechte aangerimpelde stroken gemaakt. Hopelijk is Sanne hier mee in haar sas.

1 opmerking:

  1. Ein bezaubernd schönes Kleidchen....

    Du machst tolle Sachen

    Herzliche Grüße
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!