Pagina's

zaterdag 7 maart 2009

ABC tuniek 91 zonder overjurk.

Voor Femke ook de ABC tuniek 91 gemaakt en ditmaal zonder het overjurkje. De vorige ABC tuniekjes heb ik voor haar in maat 104 gemaakt maar vondt ik toch wel wat ruim. Dit is een 92 en zal morgen is passen of dit beter zit. Het bovenlijfje is van de Stenzo tricot en heb daar de plooitjes uit gelaten. Ik twijfel nog of ik er een legging van het zelfde stipje bij maak of dat er een witte onder komt. Het rozenstofje is ook van Stenzo en die moest ik hebben vind hem zo lief. Inmiddels het tuniekje gepast en het zit prima. Ik moest vandaag even oppassen en we hebben er een pas middag van gemaakt. De beide dames moesten even samen dansen.

3 opmerkingen:

  1. Ik zou een stippeltjes legging maken en dan zo'n leuk ophaaltje en dat afwerken met een lintje met een knoopje of een gehaakt bloemetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super weer! Leuke stoffencombi ook! Ik maak ABC voor Rosalie ook in maat 104 en dat is nog groot genoeg..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige combinatie.
    Die roosjes zijn heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!