Pagina's

zaterdag 8 november 2008

Verknasterde Catwalk tuniek, top en kniebroek.

De "verknasterde "Catwalktuniek uit de Knippie maat 128. Ik vondt dit zo'n leuke uitdrukking van Joke ( Jo-7 ) vandaar dat ik hem erin houd. Dit stofje is samen met de paarse uitvoering één van de eerste stoffen die ik voor dit seizoen gekocht had. Elke keer verdween het weer onder op de stapel omdat ik er geen inspiratie voor had. Uiteindelijk is het dit geworden en ik vind dat het originele model behoorlijk is "verknasterd ", met dank aan Joke voor het wakker schudden en de ideeën. In de zijnaad heb ik een blinde rits verwerkt, de mouwtjes zijn van het patroon 5011.
Top 5 B uit de nieuwe Winter Knippie en een Bizz Kids kniebroek. Beide in maat 116.
Femke in haar nieuwe setje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!