Pagina's

zondag 2 november 2008

Berit, Antonia en 5011.

Na het zien van het setje dat Petra (Pigje) had gemaakt was ik helemaal verkocht. Ik heb gelijk het patroon van de Berit besteld en na toestemming en goedkeuring van Petra heb ik het setje ook gemaakt voor Femke. Ik heb wel een andere kleurstelling gebruikt. De broek is een maat 86/92 en het kuitmodel. Ik heb de broek voor Femke gehouden en deze valt precies op de enkel. De volgende Berit is al geknipt maar dan maak ik hem voor de variatie zonder tussenstuk in de zijnaad. Ik heb voor het eerst met elastisch biasband gewerkt, een eitje dat had ik eerder moeten weten.
De 5011 voor Sanne. Ze heeft hem al gepast en was er helemaal blij mee. Ik moest er toen nog wat roosjes op zetten, nu is hij helemaal klaar.
In September heb ik dit jurkje voor Femke gemaakt. Sanne kreeg toen een rokje van deze stof maar zij vondt het jurkje zo leuk dus heb ik er ook één voor haar gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!