Pagina's

woensdag 12 november 2008

Sinterklaas outfit voor Pompom.

Na het zien van Rosa's outfit heb ik de onderjurk ook wat aangepast. De blote knietjes staan misschien wel sexy maar deze lengte voor de onderjurk vind ik toch iets mooier. Tevens heb ik de kraag wat aangepast. Vanavond even snel een Sinterklaas outfit voor Pompom in elkaar geprutst. Pompom is een thema pop die elke klas bij Sanne op school heeft. Gisteravond moesten we even oppassen omdat er 10 minuten gesprekken op de school van Sanne waren. Sanne vroeg mij al of ik een Sinterklaas pak voor Pompom wilde maken. Na wat uitleg van haar begreep ik wie Pompom was. Nou de juf had zich goed voorbereid. Mijn dochter kwam thuis met Pompom, inclusief patroon en naaibeschrijving voor een Sinterklaas outfit voor Pompom. De juf had bedacht dat de oma van Sanne dat wel effe kon doen en liefst zo snel mogelijk. Oke, U zegt wij draaien. Vandaag moest ik werken dus ik had een boodschappenlijstje voor mijn man gemaakt voor alle materialen voor het pak. Kun je beter niet aan mannen toevertrouwen . Alles was oke behalve het mega zigzagband. Maar goed hij heeft zijn best gedaan en Pompom moet het er maar mee doen. Het was niet veel werk en wel leuk om te doen en hopelijk is juf en haar klasje tevreden over de nieuwe outfit van Pompom.

1 opmerking:

  1. Wat geweldig, dit Sinterklaas pak voor pom pom, dit weekend komt hij hier ter reparatie. Heeft u toevallig het patroon wat u wilt delen? Ik en de kleuters zouden u dankbaar zijn.

    vriendelijke groet, Silvia Rovers

    silviarovers@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!