Pagina's

dinsdag 18 november 2008

Elodie en rok Trieneke á la Jottum

Voor Sanne van de jottum stof de rok Trieneke á la Jottum gemaakt. Daarbij het jasje Elodie. Dit keer heb ik alle taft elementen achter wege gelaten. Het jasje is van een aubergine kleurige babyrib, dezelfde kleur als de bloemen. Ik kon er niet dezelfde kleur taft bij krijgen vandaar dat ik alle taft elementen vervangen heb met babyrib. De kraag heb ik helemaal achterwege gelaten. Het bloesje wat er onder zit is een gekocht Jottum bloesje van vorig jaar. Het jasje krijgt zo een wat stoerder uiterlijk. Nu ben ik bezig met een tuniek voor Femke van de Jottum bloemenstof en dan wacht me een groot á la Jottum project voor de bruiloft van de juf van Sanne en Noemi. Het hele klasje is uitgenodigd en daar hoort feestkleding bij. Meer hierover later via mijn blog. Vrijdagavond komen de beide dames slapen en mogen ze de schoen opzetten, hoop dan de kleding te passen. Het jasje heeft nog geen knopen moet daarvoor nog op pad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!