Pagina's

vrijdag 21 november 2008

Sanne en Noemi in hun feestkleding.

Een nieuw foto programma uit proberen. Super!!!!!!!!! Petra bedankt, wat een leuke dingen kun je daar mee doen.
Het feest kan beginnen en ze zijn gelijk klaar voor de kerst. Ik heb nog wat tule over waar ik voor Femke een rokje van ga maken.
De tas is voor de kleine dametjes veel te groot geworden deze geef ik dan ook aan Jamely de grote zus van Noemi. De kleine dames moeten het maar zonder tas doen want ik zou daar stof voor bij moeten kopen.
Pfffffffff ik heb het gered, het is op tijd voor het feest klaar. Het eerste feest set is op de tas na af. Zelf ben ik er erg tevreden over. Het patroon van het vestje heb ik van Christel (Pion ) gekregen tevens heeft zij de prachtige borduur op het vestje gemaakt. Daarvoor nogmaals bedankt ik ben er erg blij mee.
De eerste rok is af.Het begin is er, de leggings en shirtjes zijn af. Van de onderstaande stoffen en modellen ga ik feestkleding maken voor Sanne en Noemi. De tule rok Tiranella ga ik proberen na te maken, voor de legging gebruik ik het patroon van de Laguna en voor het shirt patroon Antonia. Beide mama's willen liever een kort wikkelvestje i.p.v. het originiele model. De juf van Sanne en Noemi gaat trouwen en het klasje heeft ook feest, daarna kan het dienen voor de kerstdagen. Als ik nog tule over heb maak ik voor Femke ook een rokje. Een heel project, maar heb er wel zin aan. Al doende is het een combinatie van onderstaande foto geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!