Pagina's

dinsdag 2 september 2008

Xenia voor Femke met korte broek.

Ik ben nu lekker een paar dagen vrij en na een week niet achter mijn machientje te hebben gezeten kan ik nu de schade inhalen. Voor mijn vakantie had ik al heel wat geknipt, zo ook deze (verkorte) Xenia voor Femke. Ik had deze stof over van het Pippi tuniek en de Xenia kon er net uit. De broek is het model uit de zomer Ottobre waar de voillants achterop zaten, die heb ik hier achterwege gelaten en een maat groter genomen. De broek is van een hele fijne en soepele babycord gemaakt. Het is nog wachten op de bruin/rose streepstof, daar maak ik voor beide dames dan een Antonia en legging van voor bij de setjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!