Pagina's

dinsdag 9 september 2008

Jurkje Roos 5011 en rokje roos 4009 A.

De kleding op de modelletjes. Eigenlijk ben ik best een beetjes trots. Het staat ze zo lief. Door het zonlicht komen soms de kleurtjes niet zo mooi uit.
Voor Femke een roos 5011 met Antonia en laguna van FM, alles in maat 92, de lengte van het jurkje is maat 80. Voor Sanne een rokje 4009 maat 116 en een Antonia 128 en laguna 116. Ik hoop dat ik nog tegen een lila tricot aanloop voor een shirt voor Sanne, anders maak ik daar ook een paars shirt met lange mouwen onder. De roos 5011 heeft een jersey tricot bovenlijf evenals het achterpand. De Laguna's zijn van dezelfde stof gemaakt, dus lekker dik, prachtige stof om te verwerken. De shirtjes zijn van een tricot. Het rokje heeft een dubbele tule onderrok.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!