Pagina's

vrijdag 26 september 2008

Jottum en Mim-pi setjes á la Jensen.

De eerste twee setjes zijn af. Bij het á la Jottumrokje Tryfena zou ik het shirt Ninge maken. Vanwege te weinig stof is het een eigen brouwsel geworden met als basis het Antonia shirt. De rokjes zijn zonder patroon gemaakt, via een foto op de pc en goed turen heb ik het model na gemaakt. Het á la Mim-pi rokje is op dezelfde manier gemaakt en het shirt heeft ook de Antonia als basis. Net als Nel heb ik een prijs vergelijking bij het Jottumrokje gezet. Vandaag maar weer verder met de volgende setjes. Sanne is met vakantie maar als ze terug is zal ik foto's plaatsen met de kleding aan, ben zelf ook wel nieuwsgierig hoe het zal staan.

1 opmerking:

  1. Wauw, wat maak je een mooie dingen! Super! :)

    Groetjes,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!