Pagina's

vrijdag 12 september 2008

ABC 81.

Vanmorgen vol enthousiasme begonnen met het ABC jurkje voor Femke. Ik had alles al geknipt dus ik kon gelijk starten. Femke draagt momenteel 86/92 dus van dit jurkje het kleinste maatje (92 ) uitgetekend en mee aan de slag gegaan. Het rokje zat vrij snel in elkaar maar toen alle 10 delen aan elkaar zaten en ik de omvang bekeek ben ik eens aan het meten geslagen. De omvang van het jurkje is 72 cm, dat zou voor Sanne nog te wijd zijn. Het bovenpasje er maar eens opgespeld en wat ik al vermoede, het jurkje is voor Femke veel te groot. Zelfs voor Sanne is de omvang nog te wijd, maar daar zou de roklengte te kort voor zijn. Ik heb het jurkje op beide paspoppen gepast en zie het verschil. Maar goed ik ben niet voor één gat te vangen, ik ga op het rokje een boord zetten, elastiek in de taille en Sanne heeft een prachtige dansrok.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!