Pagina's

zondag 14 september 2008

Roos 3025 met Legging Laguna.

Het zit me momenteel niet mee met stofjes en patronen. Deze streep tricot had ik besteld als combi bij het Pippi schortje en Xenia van de bruin met rose stippenstof. Na lang wachten kreeg ik de stof eindelijk binnen maar blijkt de kleur rose veel lichter te zijn dan de kleur rose van de stippen. Dat is dus soms een nadeel van online bestellen op de site leken de kleuren precies gelijk. Ja wat moet je dan met zo'n lap. Deze week begonnen met het ABC 81 jurkje wat veel te groot uitviel, dus al met al had ik het effe gehad. Totdat in de vitrine het Roos 3025 vestje voorbij kwam van Nel1. Het model kwam mij erg bekend voor en ik ben is gaan graven in mijn eigen oude Roos patronen en ja hoor ik heb het patroon ook, nog nooit wat mee gedaan. Een nieuwe combi was geboren. Het ABC81 jurkje wordt een rokje voor Sanne en van de streepstof heb ik dit vestje en laguna legging als combi erbij gemaakt. Onder het vestje zit een donkerbruine Antonia. De bies van het vestje is ook van tricot en ben maar niet met knoopsgaten begonnen in die stof want dat is bij mij vragen om problemen. De drukkers vind ik een mooi maar wel duur alternatief maar ik ben zeer tevreden met het resultaat. Het setje krijgt in zijn geheel een Jottum achtige uitstraling, dat blijft ondanks al mijn andere stijltjes favoriet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!