Pagina's

dinsdag 4 maart 2008

Uitdaging Ottobre Lente 2008- Gilet



Ik doe mee aan deze uitdaging. Vanavond heb ik alles geknipt, van naaien komt voorlopig niets want mijn machiene is weg voor reparatie, die was totaal overspannen (gek he ). De bedoeling is om het gilet op een Solvege rok te maken. De gilet wordt gebloemd aan de buitenkant en ik ga hem voeren met het rood/witte stipje. Ik denk dat de gilet wat wijd valt dus mocht de stijl niet bij de rok passen dan maak ik er een korte broek uit de winter knippie bij. De gilet kan ook nog te druk op de rok worden dat kan ik pas bepalen als het klaar is, vandaar de streepjes korte broek als alternatief. Onder de gilet koop ik waarschijnlijk een effen wit shirt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!