Pagina's

donderdag 13 maart 2008

Romantische jurk.


Pfffffffffffffff waar ben ik aan begonnen. Ik had zin om een romantische zomerjurk voor Sanne te maken maar wat een werk. Ben er nu al vier avonden mee bezig en de jurk is nog niet klaar. Er moet nog een onderjurk onder met meters satijnband. Vanavond heb ik de jurk op de pop gepast en hij ging er krap over heen. Zal toch niet waar wezen dat de jurk voor Sanne te klein is. Morgen eerst maar eens passen voor dat ik er de onderjurk onder maak. Heb gelukkig wel een alternatief, het kan altijd nog een rok worden maar dat zou wel jammer zijn want er zit een mooi bovenlijfje aan.
Nou het resultaat zal terzijne tijd wel te zien zijn in de vitrine, hoop ik!
Vandaag na mijn werk gauw de jurk bij Sanne gepast en gelukkig hij past haar ruim, de pop zal dan wel iets groter uitvallen. Ben helemaal blij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!