Pagina's

zondag 23 maart 2008

Maastricht Kasteel Vaeshartelt.


We zijn net terug van een heerlijk weekendje Maastricht. Ik kreeg dit aangeboden van mijn drie kinderen voor mijn 50ste verjaardag.
Vrijdag zijn Jonkheer Abraham en Jonkvrouwe Sara naar Maastricht gereden voor een ontspannen weekend. Ons verblijf Kasteel Vaeshartelt was geweldig.

Deze stoelen stonden in de hal van het kasteeltje, ik vind ze super.

Zaterdag scheen zowaar even de zon zodat we op één van de vele terrassen buiten een drankje konden nuttigen. Wat een prachtige stad is Maastricht, veel oude en nieuwe gebouwen tot één geheel gemaakt, geweldig. Helaas geen stoffenzaak te bekennen, wel een fourniturenzaak met een zeer uitgebreid assortiment. Heb er een paar leuke bandjes gekocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!