Pagina's

zondag 30 maart 2008

Eén uurs rokje!


Ik heb vanavond het rokje veranderd. IK vondt het heupdeel te hoog en de boord bleek te wijd dus ik moest het toch uit halen. Ik vind de nieuwe versie wat mooier, volgende keer aan denken dat ik het heupgedeelte gelijk inkort.


Vanavond dit rokje in een uur gemaakt.Ik had het deze week al wel geknipt. Het is een model uit de winter Bizz Kids en door het stofje een mooi rokje geworden, althans dat vind ik. Ik ga er een rose top bij maken een rose of grijze legging eronder en weer een setje compleet voor Sanne.
Ik heb de turbo weer aan staan, a.s. zondag is hier het stoffen spektakel en mijn beide dochters willen graag door moeders een trenchcoat gemaakt hebben, dus voor die tijd wil ik nog wat kinderkleding af hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!