Pagina's

donderdag 2 oktober 2008

Wolviltjasje Knip oktober 2008.

Sinds jaren weer eens wat voor mijzelf gemaakt. Het is een wolvilt jasje uit de makkelijk maken Knip van Oktober 2008 geworden in maat 40. Ik kon geen mooie boordstof in het paars krijgen vandaar dat ik de kraag uit dezelfde stof heb gemaakt. De kraag moest wel wat vergroot worden omdat hier natuurlijk geen rek inzit. Het was echt een makkelijk model om te maken en het staat heel leuk. Ik ga er nog een shirt en misschien een broek bij maken en dan zal ik het geheel op de foto zetten. Zo op de hanger ziet het er een beetje zielig uit.

1 opmerking:

  1. Hallo Jenny,beeldig jasje heb je gemaakt.Gisteren gezocht naar een wollen jasje in de winkels.Niet geslaagd,ben denk ik te kritisch..Jouw model vind ik veel leuker.Hoe heb je die kraag groter gemaakt?Breder? Meer ruimte aan de MA stofvouw aangeknipt? Ik moet er wel aan wennen om geen naad aan te knippen.Is het niet flodderig? groetjes v Riny

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!