Pagina's

zondag 19 oktober 2008

Mim-pi jurk van Sanne gesloopt, oude en nieuwe versie.

De nieuwe versie is weer af. Nu ben ik tevreden. Het rokje valt zo veel mooier, het lijfje is wat verhoogd en alles is verstevigd met vlieseline. Van de stof van het jurkje maak ik een rokje voor Femke.
De Mim-pi jurk van Sanne heb ik helemaal gesloopt. Hij was niet naar mijn zin. Het enige wat ik nog van de oude jurk gebruik zijn de bretel banden de rest wordt een rok voor Femke. Ik heb alweer een nieuwe jurk voor Sanne geknipt. Morgen alleen nog zien dat ik een klein zwart/wit stipje krijg en nieuwe tule en dan kan ik weer aan de slag. Ik vondt het rokgedeelte niet mooi en het lijfje leek veel te lijzig. Kijken wat de nieuwe versie brengt. Voor Femke ga ik een Mim-pi jurk maken van de rose/rode ballenstof en een rok van de oude Mim-pi jurk. Vanavond gelijk 2 shirts erbij geknipt dus de komende dagen ben ik weer van de straat. Ik heb lekker een weekje vrij dus mijn machientje gaat over uren draaien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!