Pagina's

woensdag 8 oktober 2008

Jottum jasje Elodie.

Het setje voor Carmen is eindelijk af, wat een mega klus zeg. Hanne solliciteren bij Jottum zit er niet in hoor. Ik denk dat ik binnen een week op straat sta vanwege een te lage productie. Dit is echt een éénmalig project, ik vind het een beetje TE voor dagelijks gebruik maar voor een bruiloft zal het vast feestelijk staan. Het patroon heeft Christel voor mij getekend, Christel bedankt. Ik heb de kraag wel anders gemaakt, meer ballonachtig net als de roes van de rok. Ik heb wat nieuwe foto's bij daglicht gemaakt maar de kleur is er niet goed op te krijgen. Ik zou wel eens willen weten hoe een fotograaf dat doet.

1 opmerking:

  1. Hoi Jenny,

    Hierbij wil ik laten weten dat Carmen het pak met veel plezier draagt.
    Ze wil het zelfs aan naar school (helaas mag ze dat niet van mij) maar zo gek is ze op het stelletje.
    Als ze het aan heeft voelt ze zich ook echt een prinses.
    Van veel mensen krijg je ook positieve reacties.
    Dus je hebt er lang aan gewerkt had ik gelezen maar wij hebben er veel plezier aan.
    Van ons krijg je dan nogmaals een dikke dikke 10.

    Groetjes Grétanja

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!