Pagina's

zondag 4 oktober 2009

Buit stoffenspektakel in Deventer.

Vandaag heerlijk rond gestruind op het stoffenspektakel in Deventer. Wat een paradijsje, zoveel keuze. Ik ben goed geslaagd. Ik heb veel Nicky en zelfs fleece( houd ik normaal niet zo van) gekocht voor lekkere warme truien op de spijker broeken. Ik heb nog met Linda, Patricia en Astrid en haar zus + kinders koffie gedronken, heel gezellig. Het weer werkte ook mee, één klein buitje gehad. Nu nog tijd vrij maken om al deze lappen om te zetten in een kledingstuk.

5 opmerkingen:

  1. Heerlijke buit zeg! De bovenste combi vind ik heel erg mooi!! Ben benieuwd wat voor moois je daar van gaat fabrieken weer ;-)

    groetjes.. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie score Jenny, je hebt heel wat te doen!

    Ik ben benieuwd naar de resultaten.

    Groetjes van nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een zálige stapels stoffen gekocht!!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige stofjes en wat véél! Maar dat is aan jou wel besteed, ben benieuwd wat het allemaal wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ga je jezelf nu 3 weken dag en nacht opsluiten om dit allemaal weg te naaien?

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!