Pagina's

vrijdag 15 mei 2009

Tuniek, topjes en vestje.

Tuniek nr: G uit de Burde handig en creatief nummer 5. Volgens het boekje zou de tuniek veel korter moeten zijn maar zo vind ik hem ook wel mooi. Zondag ga ik weer voor een week mee met een bewonersvakantie naar de Harz in Duitsland vandaar dat ik nog gauw wat makkelijke kleding heb gemaakt. We gaan ook naar een mode museum, lijkt me heel leuk.Twee topjes uit de Knipmode 2009 nr. 14. Ik dacht ze even snel te maken maar door de dunne doorschijnende stof en de vierkante hals ben ik er toch nog even mee bezig geweest. Het vestje is hetzelfde model als de eerder gemaakte donkerblauwe versie maar nu met korte mouw.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Jenny, weer zo'n leuke tuniek! Je hebt nu heel wat moois om in een koffer te stoppen. Een hele fijne reis, vakantie en weer in Duitsland!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat heb je veel en vooral mooie kleding voor jezelf gemaakt. Ik vind de lengte van de zwarte tuniek erg mooi bij je staan. Mooi met die randstof.
    Groetjes, Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woooh... ist das schön...eines schöner als das andere;))
    GLG Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!