Pagina's

zaterdag 24 januari 2009

Monny Schnitt jurkje maat 92.

Slechter kan een nieuw jaar niet beginnen. Eerst het overlijden van mijn schoonmoeder, daarna geveld door de griep en vanmiddag belde mijn dochter dat de oma van haar man de andere oud-oma van Sanne en Femke ook is overleden. Ik zou haast denken dat de beide oud -oma's een afspraakje hadden. Hopelijk hebben we het nu voor dit jaar gehad. Vandaag heb ik tussen het bank hangen en uitzieken maar geprobeerd wat afleiding te zoeken en het jurkje voor Femke waar ik 2 weken geleden aan was begonnen afgemaakt. Ik wil maandag weer aan het werk dus probeer weer een ritme te vinden. Het is een patroon van Monny Schnitt maat 92. Vorig jaar werd ik hier door Diana (Jana) al toe geïnspireerd. Na lang aarzelen het patroon besteld en dit is het resultaat. Het jurkje lijkt me nog erg ruim voor Femke, maar voor dat ze het kan dragen zijn we een paar maanden verder en zal ze wel wat gegroeid zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!