Pagina's

zaterdag 31 januari 2009

ABC tuniekjes nr: 90 en 91.

Het staat een beetje vreemd met de blote benen eronder maar de pasvorm is goed.
Ja hoor er kan gedanst worden.Dit is het model nr: 91. Ik vind het een leuk tuniekje geworden, er zit ook een prachtige draairok aan dus Sanne is helemaal blij. Als Sanne hersteld is van de griep zal ik foto's plaatsen met het model erin.
Uit eindelijk is het dit geworden. De bandjes zitten nog met spelden vast, die kan ik pas op maat maken als Sanne de tuniek past.
In de eerste instantie had ik de rok uit drie lagen gemaakt maar dan is het net een jurk. Tevens vondt ik de onderste strook van de vlinderstof er niet mooi bij staan, hoewel het uit dezelfde serie is en dus zou moeten passen. Het lijfje heb ik gesmockt met elastiek op het spoeltje en ik vind het zelf heel goed gelukt.Vorige week heb ik deze drie nieuwe ABC patronen gekocht. Nummer 90 en 91 heb ik gemaakt en vanavond begin ik aan nummer 89.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!