Pagina's

zaterdag 3 januari 2009

Dekbed overtrek voor Femke.

Ik heb de smaak van dekbedovertrekken maken helemaal te pakken. Deze is voor Femke en gemaakt naar een idee van Blond Amsterdam waar mijn dochter helemaal gek van is. Ze zag dit dekbed bij V&D en de eerste vraag was: "Mam kun jij die niet namaken? " Zo winkelen wij. Dus de foto opgezocht via Google, lapjes en bandjes had ik nog genoeg op voorraad, mams aan het werk met dit als resultaat. Femke ligt nu nog niet in een groot bed maar af is af. Ondertussen heb ik voor beide dames alweer lapjes bij elkaar gezocht voor een tweede overtrek, maar ik ga nu eerst wat laatste winterkleding maken.

1 opmerking:

  1. Hey Mamsie,

    Helemaal geweldig geworden, echt mooi.
    Was de kamer van Femke maar vast klaar, dan kon het mooie dekbed er al op, hihihihi.

    xxx Peetje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!