Pagina's

zondag 6 april 2008

Stoffen spektakel 2008!


Dit is het resultaat van een halve dag stoffen spektakel in Enschede. Vanmorgen al vroeg op pad gegaan samen met mijn 2 dochters, schoondochter, en 3 vriendinnen van mijn dochters. Een echte vrouwenclub, lekker graaien tussen de stoffen met dit als resultaat. Wat wordt er van gemaakt:
1 rode trenchcoat voor mijn dochter
1 witte trenchcoat voor mijn andere dochter
1 zwarte trenchcoat voor mijn schoondochter.
1 roomwitte trenchcoat voor de vriendin mijn dochter.
1 rose trenchcoat roospatroon nr: 5006 A voor het vriendinnetje van Sanne
voor Sanne en haar vriendin een blusentop met broek.
2 Beng achtige tuniekjes, 1 jurk á la vlinderjurk van Sanne
1 blusentop met broekje maat 80 voor het dochtertje van een vriendin van mijn dochter + het overslagjurkje á la Femke.
2 korte broeken en 2 T-shirts.
Dat was het wel zo ongeveer, dus hard aan de slag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!