Pagina's

maandag 28 april 2008

Broekje voor Sanne en Femke en Trenchcoat nr:3


Het wordt een beetje saai maar dit is Trenchcoat nr: 3 voor mijn dochter Anneke. De jas is helemaal in het wit ook de voering. De knopen zijn van het zelfde materiaal als de gespen. Deze jas valt echt heel kort net over de billen. Als mijn dochter hem ophaalt zal ik foto's maken met haar en de jas aan. Deze foto's vind ik niet erg mooi, het is moeilijk om wit goed op de plaat te krijgen.



































































































Vandaag toch eerst de broekjes afgemaakt die bij de vestjes horen. Ik had ze al geknipt en vondt het jammer om de setjes niet compleet te hebben. Het zijn twee eenvoudige broekjes maar vormen samen met de vestjes een mooi geheel. Het broekje van Sanne komt uit de nieuwe Seu &Bleu en die van Femke uit de Ottobre. De stof heeft een klein rose wit streepje en de boordjes zijn van rose linnen met een glimcoating eroverheen. Sanne wou ook graag een paar roosjes op haar kleding zoals bij de jas van haar vriendin en ik heb ze er bij Femke ook opgezet. Ben zelf erg tevreden over het resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!