Pagina's

woensdag 16 april 2008

Bizz Kids vestjes in verschillende variaties!




Het blauwe vestje valt erg kort, is wel leuk als bolero op een jurkje maar zo op het broekje vind ik het te kort, vandaar dat ik de andere met 5 cm verlengd heb





Omdat het weer zo koud blijft heb ik wat tricootjes uit de kast gehaald en tussen alle bestellingen door wat Bizz Kids vestjes in verschillende variaties gemaakt. Het vestje op de pop is voor Sanne, de andere drie voor Femke. Het blauw gebloemde vestje is volgens het originele patroon. De overige vestjes heb ik verlengd met 5 cm en het beleg langs de hals wel van dubbele stof gedaan en de roesel van enkele stof. Bij het vestjes van Sanne zit alleen een roesel langs de hals. De originele hals afwerking neemt veel stof en dat had ik niet meer.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!