Pagina's

woensdag 13 februari 2008

Volgende projecten.

Dit worden de volgende projecten. Gisteren bij Samitex in Wierden fleurige stofjes gekocht. Er wordt zeker een Greetje van gemaakt,weet nog niet welke stof ik daarvoor ga gebruiken. Het wordt de eerste keer dat ik een patroon van Farbenmix ga gebruiken. Jetje heeft het voor mij getekend en ik ben dan ook zeer benieuwd naar het resultaat. Heb ook nog een patroon van Diana voor een redondorok(hoop dat ik het goed schrijf) liggen van Farbenmix.

Dit wordt een rose jas gevoerd met taartjes stof volgens het patroon van Roos voor Femke. Vind het voor zo'n klein grietje toch wel leuk om er een rose jas bij te hebben ook al staat het haar wat minder. Vervelen is er de komende tijd dus niet bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!