Pagina's

donderdag 7 februari 2008

Blauw/wit zomer setje voor Femke.







Ik had nog heel veel stofjes van vorig jaar(wie niet) en die heb ik vorige week omgezet in kleding voor Femke. Ik kan hier echt van genieten, alles ligt geknipt. Tot overmaat van ramp ging vanavond het lampje van mijn naaimachine kapot, dus moest nood gedwongen stoppen. Ik was bezig met een donkerblauwe broek met witte stippen en dat zie ik zonder licht echt niet meer.


De eerste serie wordt hoofdzakelijk blauw/wit.

Daarnaast heb ik een rose setje geknipt, jas, broek en vestje. De jas ga ik voeren met de taartjesstof.


Het eerste setje is af. Ben niet helemaal tevreden over het vestje, zou je middenvoor moeten knopen maar dat lukt niet echt.


Het broekje is een model uit de nieuwste Ottobre die ik veranderd heb naar een model uit de mini serie van Jottum. Het vestje is een roos patroon en de tuniek komt ook uit de nieuwste Ottobre maar is ook weer aangepast en veranderd.

1 opmerking:

  1. Hoi Jenny,

    Wat een prachtige kleindochters en wat een mooi kleding maak je voor ze.

    Onze dochter en ik hebben zitten zwijmelen hoor. We vinden het aardbeisetje helemaal geweldig maar ook de jas is heel erg mooi. Mag ik vragen welk patroon je daarvoor als basis gebruikt hebt?

    Met vriendelijke naaigroetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!