Pagina's

donderdag 28 februari 2008

Stippen Greetje met borduurtje.





Ik had mij plechtig voorgenomen eerst mijn blauw/witte voorraad van vorig zomer weg te werken voordat ik aan mijn nieuwe fleurige stofjes zou beginnen. Maar het lijkt wel of de stapel niet wil slinken. Ik werd tevens door mijn dochter op de vingers getikt omdat ze vondt dat Femke nu wel genoeg blauw/wit had en ze heeft gelijk. Het voordeel is wel dat je alles met elkaar kunt combineren. Ik laat mijn blauw/witte voorraad even voor wat het is en ga starten met de nieuwe stofjes. Voor Sanne zal ik nog wel wat in het blauw/wit gaan maken maar voorlopig even niet.
Greetje is dus het laatste uit deze serie voor Femke. Wendy Simonis heeft wat borduurtjes voor mij gemaakt en één daarvan zit op Greetje. Wendy heel erg bedankt ik vind het zelf een mooi resultaat en het fleurt het geheel op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!