Pagina's

maandag 11 april 2011

Tuniek en knoopjurk!


  Ik heb me toch maar eens aan de knoop jurk gewaagd. Ik had hem al een paar keer langs zien komen en vond het een leuk model. De februari knip kon ik van iemand lenen. Omdat me het nogal een ingewikkeld patroon leek heb ik eerst maar wat lapjes uit eigen voorraad gehaald, alvorens nieuwe stof te kopen. Ik lees bij anderen dat de jurk groot valt en ze een maatje kleiner maken, ik heb juist een maat groter gemaakt zodat mijn " zwembandje " goed verstopt zit. De strepen heb ik schuin uit de stof geknipt. Al met al viel het maken van de knoopsluiting mee en was het een makkelijk te maken patroon. Nu het jurkje af is twijfel ik of ik hem nog een keer zal maken van een vrolijk stofje. Ik vind hem niet lelijk maar ben ook niet enthousiast, het is de stof of de maat. Pfffff kinder kleding maken geeft wel wat minder gezeur! De tuniek vind ik zelf heel mooi, deze komt uit de Knip van mei 2009.

9 opmerkingen:

  1. Twijfel nou niet,...de creaties staan je erg mooi.....en super netjes gemaakt!! Mijn complimenten. En heel leuk om volwassen kleding te bewonderen op je blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het jurkje leuk, maar die tuniek vind ik je geweldig staan. Kan ook aan het stofje liggen hoor. Maar die warme zonnige tintjes met dat frisse wit als top en broek vind ik heel mooi. Ik vind het kleurtje je prachtig staan. Super!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze allebei héél leuk en ze staan je goed.
    En net wat Rosa zegt: wat leuk om ook volwassen kleding op je blog te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze allebei super leuk geworden! De jurk staat je ook echt goed! Leuk met die schuine strepen!

    Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan je geen advies geven,het zijn twee heel verschillende kledingstukken en beide erg mooi.Het ene sportief het ander wat netter.De jurk staat je perfect..en de tuniek zomers en sportief.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind zowel de tuniek als de jurk je erg mooi staan. De stof van de tuniek past erg mooi bij je.

    Groeten Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi weer hoor! Ik vind beiden leuk.. ben niet zo'n "geelmens" maar staat je goed!

    groetjes..Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die tuniek is werkelijk prachtig! Het is zo'n fleurig zomerstofje en hij staat je beeldig!
    Het jurkje vind ik ook leuk, maar de tuniek is écht mijn favoriet.

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke dingen heb je voor jezelf gemaakt. Het jurkje heb je weer super creatief gemaakt met dat steepje zo.
    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!