Pagina's

dinsdag 5 april 2011

Kleuren analyse!

Jaren geleden heb ik een kleuren analyse laten doen . Ik blijk een herfst type te zijn en de kleur oranje van fel tot zacht is voor mij DE kleur! Toen ik deze pas net had nam ik hem altijd mee tijdens het kopen van kleding. Op een gegeven moment was mijn kast alleen gevuld met oranje, geel, groen en bruin. Daar had ik genoeg van en heb me toen jaren niks aangetrokken van deze analyse. Ik ging veel zwart en grijs dragen, lekker dwars (lol). Een paar weken terug vond ik de pas weer en heb me voor mijn nieuwe zomer garderobe toch weer laten lijden door dit ding. Vandaar de felle kleurtjes. Ik heb net een bloesje af met veel blauw tinten, ook fout maar dat lag nog in de kast en vind het best leuk geworden.

1 opmerking:

  1. Nou om eerlijk te zijn vind ik dat het bloesje je supermooi staat! Misschien zijn je haren een andere kleur dan nu dan toen? Geen idee maar ik vind het mooi! Daar heb ik geen kleurenpas voor nodig ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!