Pagina's

zondag 6 december 2009

Klein Borkum voor Femke en de pop!

Een klein Borkum voor Femke in maat 98/104. Ik had deze jas eerst van Nicky velours willen maken maar op advies van Saskia (Sas) heb ik gisteren toch maar een mooie badstof gekocht. Ik heb voor een aqua kleur gekozen omdat Femke blauw tinten mooi staat. De kleur is in het echt wat feller maar met deze donkere dagen blijft het moeilijk om mooie foto's te maken. Voor een vergroting even op de foto klikken. Van de over gebleven stof heb ik een badjasje voor de pop gemaakt. Het is een patroon van Wollyonline voor poppen van 36 cm, maar staat er ook voor grotere poppen op. Het poppenmoedertje! Details van de badjas.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Jenny, wat een prachtige kleur blauw en wat leuk dat je voor de pop ook een jasje hebt gemaakt!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige badjad, die voor de pop is ool zo lief.
    De kleur ziet er echt practig uit.
    Wat maak je geweldig mooie kleding voor je kleinkinderen, ik ben er jaloers op.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het prettig vinden als u Anoniem reageert in ieder geval een naam achter laat!